منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به ضرورت رسیدگی به پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی استان، گفت: موانع و مشکلات روند اجرایی پروژه تقاطع مجن شاهرود رفع شود.
کد خبر: ۸۵۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ 07 June 2020

شهرداری مانع از تصرف اراضی وقفی سنندج توسط افرادسودجو می شود ...

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بعد از ظهر یکشنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان در استانداری، ضمن بیان اینکه پیگیری و رفع موانع و مشکلات روند اجرایی پروژه تقاطع مجن شاهرود طی جلسه‌ای با حضور میراث فرهنگی و اداره کل راه و شهرسازی شرق استان به صورت ویژه در دستور کار قرارگیرد، بیان کرد: پیگیری پروژه‌های حوزه راه به دلیل اهمیتشان الزامی است.

وی افزود: پروژه‌های در دست اجرا و تحت مدیریت اداره کل راه و شهرسازی شرق استان به دلیل اهمیت و حساسیت آن توسط دفتر فنی استانداری سمنان به صورت مستمر و ویژه پیگیری شود.

منوچهر فخری تاکید کرد: بر اساس گزارش اداره کل راه و شهرسازی شرق استان قطعه اول پروژه عباس آباد-کاهک در حال روکش آسفالت به طول ۱۰ کیلومتر است که نیاز است به دلیل اهمیت محور و مشکلاتی که در اثر بارندگی‌ها و جاری شدن سیلاب در این مسیر به وجود می‌آید، با تکمیل این محور در کمترین زمان ممکن در دسترس و زیر بارترافیک قرار بگیرد.

فخری همچنین گفت: پروژه‌های بسیار مطلوب و خوبی در سفر روحانی و هیئت دولت به استان به تصویب رسیده که تاکنون در بسیاری از حوزه‌ها جذب اعتبارات خوب به همراه روند اجرایی مطلوب محقق شده است که رفع موانع و مشکلات موجود در این حوزه برای تسریع در روند اجرایی پروژه‌های باقی‌مانده و در دست اجرا و همچنین‌جذب اعتبارات، به صورت ویژه در دستورکار قرار دارد.

معاون استاندار سمنان  با بیان اینکه جهاد کشاورزی استان تلاش ویژه‌ای داشته باشد تا پایان سال جاری اعتبارات در این حوزه به صورت کامل جذب شود، افزود: ادارات کل راه و شهرسازی استان نیز به واسطه اهمیت و حساسیت پروژه‌های راه سازی و موارد تحت مدیریت خود، گزارش جامع با شاخص‌های میزان پیشرفت فیزیکی، ریالی و موانع و مشکلات برای پیگیری و نظارت بیشتر به دفتر فنی استانداری ارائه کند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار